قرآن‌خواندن یک سرباز؛ عکس برتر مسابقه جهانی
کد خبر: 4061567
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

قرآن‌خواندن یک سرباز؛ عکس برتر مسابقه جهانی

تصویری که از تلاوت قرآن سرباز مصری در حین انجام وظیفه ثبت شده است، مقام اول مسابقه بین المللی عکس «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا» را کسب کرد.

قرآن‌خواندن یک سرباز وظیفه؛ عکس برتر مسابقه جهانیبه گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، مسابقه جهانی «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا» اسامی برگزیدگان دوره دوم این مسابقات را اعلام کرد که در آن «اسلام فاروق» خبرنگار و عکاس مصری مقام اول بخش جایزه قرائت قرآن کریم را کسب کرد.

فاروق این جایزه را برای گرفتن عکسی از یک سرباز مصری دریافت کرد که در حین انجام وظیفه در پست دیده بانی در یکی از پایگاه های مصری روی یک خودروی زرهی در حال تلاوت قرآن است. این عکس در روزنامه المصری الیوم در نوزدهم جولای 2013 منتشر شده بود.

این مسابقه توسط گروه «عالم التصوير الفوتوغرافى»(دنیای عکاسی) سازماندهی و نظارت می‌شود و داوران سه کشور در انتخاب عکس‌های برنده سهیم هستند.

تصویر تلاوت قرآن یک سرباز وظیفه  مقام اول مسابقه بین المللی را کسب کرد/آماده

این جایزه فرصتی را برای همه عکاسان از سراسر جهان فراهم می کند تا در این مسابقه شرکت کنند، همچنین در این مسابقه دو دیپلم نقره و دو برنز و 14 دیپلم افتخار به بهترین شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

این مسابقات در 14 می(24 اردیبهشت) پایان یافت و تعدادی از کشورها از جمله مصر، ایالات متحده آمریکا، عربستان سعودی، الجزایر، مراکش، اردن، امارات، عراق و ترکیه در آن شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha