اجرای ۱۹۰ برنامه در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مازندران
کد خبر: 4061992
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

اجرای ۱۹۰ برنامه در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مازندران

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، از اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی از ۱۴ خردادماه لغایت ۲۱ خردادماه در سراسر استان خبر داد.

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، پیروز شمشیربند، مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، امروز ۱۴ خردادماه با اشاره به میزبانی مازندران از این جشن‌های مردمی، گفت: استان مازندارن از رامسر گرفته تا گلوگاه، از ۱۴ خردادماه لغایت ۲۱ خردادماه به مدت هشت روز میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

وی افزود: ترویج سبک زندگی رضوی و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و بسط نشاط دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سراسر استان از اهداف اجرای این طرح است.

شمشیربند تصریح کرد: بیش از ۱۹۰ برنامه طی حضور این دو کاروان در استان، اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها شامل حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در مراکز درمانی، حضور در مراکز نظامی، حضور در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و حضور در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، گفت: این جشن‌ها با همکاری دفاتر کانون‌های خادمیاری رضوی شهرستان‌ها و توسط شبکه جوانان رضوی استان و تشکل‌های مردمی اعم از موسسات فرهنگی و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود و بیش از ۵۵ مجموعه مردمی در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha