زنجان میزبان کاروان زیر سایه خورشید
کد خبر: 4062161
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

زنجان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

همچون سنوات گذشته زنجان همزمان با دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد.

زیر سایه خورشید

به گزارش ایکنا از زنجان، با حضور کاروان زیر سایه خورشید در زنجان و استقبال مردم و خادمیاران از خادمان این کاروان، عطر حرم رضوی در این شهر طنین‌انداز شد.

دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن‌های دهه کرامت از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای خادمان این کاروان است. خادمان حرم رضوی در ایام حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان و دیدارهای مردمی با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را گرامی خواهند داشت.

برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت ۸ صبح و عصر در طول دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان ها و کارخانجات، عیادت از بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقه اذان و صلوات خاصه، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای مزار بالا و پایین از برنامه های دهه کرامت در زنجان اعلام شده است.

همچنین برپایی ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت جهت پایش سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ایستگاه خدمات مشاوره‌های خانواده، روانشناسی و حقوقی و دینی، ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای کودکان در طول این دهه دایر خواهد شد.

اهدای هدیه به اسامی هم‌نام حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع)، ذبح عقیقه ۳۰ راس گوسفند، توزیع حدود یک هزار سبد معیشتی در بین محرومان، برگزاری نشست‌هایی با موضوع زندگی به سبک رضوی، برگزاری محافل قرآنی کرسی تلاوت رضوی، اردوی دختر پدری، تقدیر از خادمیاران فعال، تزئین و نصب پرچم بر سردرب منازل خادمیاران، پیاده‌روی خادمیاران به سمت مزار شهدای گمنام، برگزاری روضه‌های خانگی، برگزاری جشن‌های کریمانه خانگی و جشن و ایستگاه صلواتی و ... در روستاهای زنجان نیز به همت کانون‌های بخش زنجان‌رود و ارمغان‌خانه و مرکزی برقرار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha