طنین نوای اذان خدام رضوی در گوش نوزادان اشکذری
کد خبر: 4062201
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

طنین نوای اذان خدام رضوی در گوش نوزادان اشکذری

به مناسبت دهه کرامت، نوای اذان و اقامه توسط خدام حرم رضوی در گوش نوزادان روستای شرب‌العین بخش خضرآباد از توابع شهرستان اشکذر طنین‌انداز شد.

نوای اذان خدام رضوی در گوش نوزادان اشکذری طنین‌انداز شدبه گزارش ایکنا از یزد، خادمان حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) در ادامه برنامه‌های دهه کرامت در راستای برگزاری پانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید، 16 خردادماه در روستای شرب‌العین، یکی از روستاهای بخش خضرآباد از توابع شهرستان اشکذر حضور یافتند و پرچم متبرک حرم رضوی را به میان مردم این روستا بردند و حاوی این پیام بودند که امام رضا(ع) به همه دوستدارانش، در هر کجایی که باشند، توجه و عنایت دارند.

خدام حرم رضوی در این دیدار، در محل برپایی یادواره شهدای این روستا و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و ضمن سخنرانی و روضه‌خوانی، دل‌های مشتاقان حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را راهی مشهدالرضا کردند.

از دیگر زیبایی‌های حضور خدام در این روستا، طنین‌انداز شدن نوای اذان و اقامه توسط خادمان امام رئوف، در گوش نوزادان این روستا بود تا آینده‌سازان انقلاب، از همان کودکی با نوای الهی انس گیرند.

یادآور می‌شود روستای شرب‌العین که در فصل بهار، محل رویش گل‌های لاله‌ است؛ در فصل دفاع مقدس 10 لاله خونین و در فصل کرونا، یک شهید مدافع سلامت را تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام
captcha