استقبال مردم زرند از خادمان حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4062379
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

استقبال مردم زرند از خادمان حرم مطهر رضوی

آیین استقبال از خدام حرم مطهر رضوی، با حضور امام جمعه زرند، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه زرند، شهردار، جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی شهرستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در زرند برگزار شد.

استقبال مردم زرند از خادمان حرم مطهر رضوی

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین استقبال از خدام حرم مطهر رضوی امروز، ۱۶ خردادماه با حضور امام جمعه زرند، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه زرند، شهردار، جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی شهرستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در زرند برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال خوب مردم زرند همراه بود برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا شد و خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با نثار شاخه گل با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

در این آیین همچنین بسته‌های متبرک حرم امام رئوف در فضایی آکنده از معنویت همراه با شاخه گل توزیع شد و آیین مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به آن حضرت صورت گرفت. آیین پرچم متبرک آستان قدس رضوی نیز که توسط خدام حمل می‌شد مورد استقبال بیماران، همراهان و کادر درمان قرار گرفت.

ناصر ایرانمنش مسئول هیئت عشاق الرسول زرند بیان کرد: دیدار با امام جمعه، تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبار روبی گلزار شهدا، عیادت از بیماران و جشن زیر سایه خورشید از مهمترین برنامه‌های خدام حرم مطهر رضوی در شهرستان زرند بود.

انتهای پیام
captcha