ضرورت مشارکت حداکثری جوانان مازندرانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4062548
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

ضرورت مشارکت حداکثری جوانان مازندرانی در مسابقات قرآن اوقاف

استاندار مازندران با تأکید بر برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی در استان، گفت: جوانان عزیز استان برای آشنایی بیش از پیش با کتاب الهی و نشر و ترویج معارف قرآنی در این دوره از مسابقات به صورت حداکثری مشارکت کنند.

دیدار مدیر کل اوقاف با استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، به مناسبت آغاز نام‌نویسی، چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، برگزار می‌شود، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این همایش معنوی، گفت: قرآن کریم کلام نورانی الهی و سرچشمه زلال نجات و هدایت بشر از ظلمات جهل و نادانی و تنها نسخه آسمانی و کامل سعادت انسان و حبل‌المتین مسلمین در تمامی ادوار است.

وی افزود: در پرتو هدایت قرآن کریم، جامعه از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در امان خواهد بود و با چنگ زدن به این رشته محکم الهی است که مسلمانان از تفرق و پراکندگی به وحدت و اتحاد و پیوستگی و اخوت، برای مقابله با دشمنان دست می‌یابند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز رمز نجات و رستگاری مسلمانان و لازمه داشتن بصیرت، گردآمدن زیر چتر درخشان و روشنایی بخش کتاب الهی است و برگزاری همایش‌ها و مسابقات قرآنی، محملی مغتنم برای ترویج فرهنگ قرآنی است که برای جوانان و آینده‌سازان، الهام بخش خواهد بود.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار و جوانان مازندران برای نام‌نویسی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، افزود: جوانان عزیز استان برای آشنایی بیش از پیش با کتاب الهی و نشر و ترویج معارف قرآنی در این دوره از مسابقات به صورت حداکثری مشارکت کنند.

حسینی‌پور با تأکید بر برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی استان مازندران، گفت: همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها اجرایی استان در برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تلاش کنند.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان به مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ خردادماه با مراجعه به سایت quraniran.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha