برگزاری کارگاه مهارت زندگی رضوی در مساجد هرمزگان
کد خبر: 4062601
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

برگزاری کارگاه مهارت زندگی رضوی در مساجد هرمزگان

مسئول کانون تخصصی مشاوره و مددکاری آستان قدس در هرمزگان از ارائه خدمات مشاوره‌ای هم‌زمان با دهه کرامت و برگزاری کارگاه مهارت زندگی رضوی در مساجد هرمزگان خبر داد.

کارگاه مهارت زندگی رضوی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محدثه درویشی، مسئول کانون تخصصی مشاوره و مددکاری آستان قدس در استان، امروز، 17 خردادماه، اظهار کرد: این کانون در دهه کرامت در ۸ مسجد در شهرستان بندرعباس و 3 امامزاده در شهرستان رودان ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره کانون آستان قدس رضوی شامل مشاوره فردی، تحصیلی، زوج‌درمانی، ازدواج، روان‌درمانی کودک است، افزود: این کانون چندین کارگاه مهارت زندگی رضوی در مساجد به صورت حضوری و آنلاین با همکاری اداره‌کل امور کتابخانه‌ها برگزار کرده است.

مسئول کانون تخصصی مشاوره و مددکاری آستان قدس در هرمزگان تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی در کانون مشاوره آستان قدس رضوی ازجمله برنامه‌های مهمی است که در حوزه راهبری دنبال می‌شود.

درویشی یادآور شد: «روانشناسی بالینی»، «مشاوره شغلی»، «مشاوره تحصیلی» و «مشاوره نوجوان و جوان»، «مشاوره کودک و بازی‌درمانی»، «مشاوره خانواده»، «مشاوره پیش از ازدواج»، «روان‌پزشک»، «روان‌سنجی»، «روان‌درمانی»، «گفتاردرمانی»، «زوج‌درمانی»، «نورفیدبک» و… ازجمله خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی است که به عموم افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha