هفدهمین دوره تربیت مدرس قرآن کودک در کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4062626
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

هفدهمین دوره تربیت مدرس قرآن کودک در کازرون برگزار می‌شود

هفدهمین دوره تربیت مدرس قرآن کودک از سوی مؤسسه شیفتگان مهدی(عج) کازرون برگزار می‌شود.

دوره تربیت مدرسی قرآن کودکبه گزارش ایکنا، هفدهمین دوره تربیت مدرسی قرآن کودک ویژه مربیان و مادران علاقه‌مند با تدریس مهدی فاضلی، کارشناس تكنولوژيست آموزشی و مدرس شيوه‌های نوين آموزش قرآن و نماز به كودكان در كشور از سوی مؤسسه شیفتگان مهدی(عج) کازرون برگزار می‌شود.

این دوره در مرحله مقدماتی پيش‌دبستانی با محوریت «قرآن‌آسان، نماز شيرين و تربیت بدون تنبیه» و با موضوعاتی چون كارگاه‌های دعوت خوش آغاز كودكان به نماز، حفظ موضوعی با اشاره رفتاری، حفظ قرآن با روش بازی، الفبای يك دقيقه‌ای و روخوانی با رنگ‌‌آمیزی برپا خواهد شد.

همچنین دوره پيشرفته این دوره با محوریت «كودك تصميم‌ساز، كودك تصميم‌گير» و محتوای دوره پيشرفته با محوریت كارگاه‌‌های مهارت زندگی كودك و با سرفصل‌هایی چون آموزش مهارت خودآگاهی، همدلی، ارتباط بين فردی، ارتباط مؤثر، كاهش هيجانات منفی، مديريت استرس، كودک نقاد، حل مسئله، كودک خلاق و كودک تصميم‌گير برگزار می‌شود.

این دوره از 22 تا 26 مردادماه برپا خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند مشخصات فردی خود را همراه با عنوان دوره از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۷۸۸۴۵۵۴۸ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha