جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4062703
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در یزد برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان یزد از برگزاری جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان امام رضا(ع) در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

جشن بزرگ زیر سایه خورشید در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مدیر شبکه جوانان رضوی استان یزد، 17 خردادماه در برنامه زندگی سلام شبکه استانی یزد اظهار کرد: ۴۲۰ برنامه در ایام دهه کرامت برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۳۰۰ برنامه اجرا شده و مابقی در روز‌های آینده تا جمعه شب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهر‌ها و روستا‌های استان افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و علما، بازدید از مراکز بهزیستی، دیدار با آتش‌نشانان و پاکبانان، تکریم خادمان مردم، توجه به کودکان بیماری‌های خاص، سرکشی به مراکز ترک اعتیاد و ... از برنامه‌های خادمان رضوی بوده است.

مدیر شبکه جوانان رضوی استان ادامه داد: در ویژه برنامه‌هایی ۷۰ زوج جوان زندگی خود را به برکت امام رضا (ع) و حضور خادمان این آستان مقدس در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد جشن خواهند گرفت.

مهدوی‌نژاد از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در روز پنجشنبه خبر داد و تصریح کرد: جشن بزرگ زیر سایه خورشید پیش از نماز مغرب و عشای پنجشنبه با اقامه نماز توسط امام جمعه یزد و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، سخنران کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) و اجتماع بزرگ زینبی‌های سلیمانی با حضور یک مهمان ویژه از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

انتهای پیام
captcha