تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دارالقرآن سرخه
کد خبر: 4063138
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دارالقرآن سرخه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مجتمع دارالقرآن سرخه یک مجتمع فرهنگی و قرآنی است که از زمان آغاز عملیات اجرایی آن تاکنون پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی دارد گفت: سه میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار به پروژه دارالقرآن سرخه

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شامگاه، 19 خردادماه با اشاره به بازدید وزیر ارشاد اسلامی از کتابخانه و دارالقرآن سرخه، گفت: مقرر شده دارالقرآن سرخه که در حال حاضر در دست احداث است در سه طبقه ایجاد شود و تاکنون نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: مساحت کلی زمین ۴۳۰ مترمربع و مساحت اعیان هر طبقه ۲۶۵ مترمربع است، که مساحت اعیان مجموع طبقات ۷۶۵ مترمربع و برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از این طبقات مجتمع دارالقرآن دو طبقه به کتابخانه اختصاص دارد متذکر شد: هزینه کرد تا امروز ۳۰ میلیارد ریال بوده و برای تکمیل نیز نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

فلاح با بیان اینکه مجتمع دارالقرآن یک مجتمع فرهنگی و قرآنی است که از زمان آغاز عملیات اجرایی آن تاکنون پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی دارد، اظهار کرد: برای اتمام و بهره‌برداری از آن نیازمند تأمین اعتبار است که خوشبختانه شاهد مساعدت در این حوزه هستیم.

به گفته وی؛ وزیر ارشاد اسلامی در سفر به این استان به اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به این مجموعه موافقت کرده است.

انتهای پیام
captcha