مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان در نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4063374
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان در نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی می‌شود

طی بازدید رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نداجا و حجت‌الاسلام فارابی، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش از مجموعه بیت‌الاحزان بر ضرورت همکاری‌های دوجانبه تاکید و مقرر شد تا نخستین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در نیروهای مسلح توسط نیروی دریایی در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی شود.

بازدید سرهنگ رضا اژدر، رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا و حجت‌الاسلام فارابی، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مجموعه بیت‌الاحزان به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مؤسسه بیت‌الاحزان، سرهنگ رضا اژدر، رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا و حجت‌الاسلام فارابی، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مجموعه بیت‌الاحزان بازدید کردند.

طی بازدید از بخش‌های مختلف این مؤسسه قرآنی بر ضرورت همکاری‌های دوجانبه تاکید و مقرر شد تا نخستین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در نیروهای مسلح و توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی شود.

در این بازدید حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان با اشاره به اینکه راه‌اندازی نخستین مرکز حفظ شبانه‌روزی قرآن کریم با همکاری بیت الاحزان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطف در تاریخ مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان است، افزود: طی رایزنی‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه این موضوع به زودی امضاء می‌شود ضمن اینکه مجموعه بیت‌الاحزان، نهادینه کردن تفکر قرآن محور در میان نیروهای مسلح را یکی از افتخارات خود می‌داند.

ناخدا اژدر، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نداجا طی بازدید از مجموعه بیت‌الاحزان، گفت: اگر فرهنگ قرآنی رویکرد ما باشد در همه عرصه‌ها پیروز هستیم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی بر همه امری واجب است، امری که با توجه به شرایط فعلی کشور ما بسیار ضرورت دارد.

وی افزود: به دنبال تربیت تخصصی قرآن‌آموزان در نیروی دریایی ارتش هستیم و در این بین آمادگی داریم از ظرفیت بیت‌الاحزان به بهترین شیوه استفاده کنیم. بنابر این دوست داریم بیش از پیش مروج فرهنگ قرآنی در میان نیروهای مسلح ارتش باشیم روندی که البته لازم است در تمامی سطوح جامعه ما نیز اعمال شود.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایمن بودن کشور را در گرو داشتن تفکر جهادی و ارزش محور دانست و قرآن را مهم‌ترین تکیه‌گاه بشر دانست و بر ضرورت توجه به به کلام وحی تأکید کرد.

 

انتهای پیام
captcha