برکت وجود امام رضا(ع) در ایران
کد خبر: 4063377
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

برکت وجود امام رضا(ع) در ایران

دهه کرامت و ایام ولادت امام هشتم فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی است و برکت وجود امام رضا(ع) در ایران موهبتی است که باید قدر بدانیم.

برکت وجود امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام جواد افشار نجفی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک ولادت امام رضا(ع) وجود ایشان را برکت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: امام هشتم، ولی نعمت ایران و ایرانیان است و جایگاه والای آن حضرت در قلب مردمان این سرزمین ریشه دارد.

وی با اشاره به فضائل امام رضا(ع)، گفت: ایشان یکی از الطاف الهی به شیعیان هستند که بر طبق روایات زیارت آن حضرت برابر با زیارت امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام افشار تصریح کرد: دهه کرامت و ایام ولادت امام هشتم فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی است و برکت وجود امام رضا(ع) در ایران موهبتی است که باید قدر بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کرمانشاه با بیان اینکه زندگی ائمه(ع) سراسر بخشش است، بیان کرد: ایام دهه کرامت یادآور کرامت اهل‌بیت(ع) است و در یک کلام این ایام یادآور تمام خوبی‌ها است.

وی افزود: وجود نورانی امام هشتم در ایران نشان از برکت و لطف خداوند نسبت به این سرزمین دارد که همگان باید قدردان باشیم.

حجت‌الاسلام افشار در پایان تصریح کرد: برکت وجود امام رضا(ع) در کشورمان و حضور معنوی آن حضرت در ایران در دل تمام مردم این سرزمین آشکار است و آن حضرت، ولی نعمت مردم ایران هستند.

انتهای پیام
captcha