همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در بندرترکمن برگزار شد
کد خبر: 4063407
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در بندرترکمن برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه به همراه افتتاح شبستان امامزاده محمد (ع) آق‌امام با حضور مدیرکل اوقاف گلستان، فرمانده سپاه نینوای استان، امام جمعه شهرستان بندر ترکمن و اقشار مختلف مردم امروز، ۲۱ خرداد در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه به همراه افتتاح شبستان امامزاده محمد(ع) آق‌امام با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان، فرمانده سپاه نینوای استان، امام جمعه شهرستان بندر‌ترکمن و اقشار مختلف مردم امروز، 21 خرداد در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

مدیر کل اوقاف گلستان با بیان‌اینکه زیارت امامزادگان می‌تواند فرهنگ معنویت را در جامعه تقویت کند در این مراسم گفت: بزرگداشت امامزاده‌ها و بقاع متبرکه الگویی برای نسل جدید و همگان است.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با تأکید بر اینکه بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه باعث استمرار حیات معنوی و شیعی در جامعه می‌شود که راهی برای رسیدن انسان به تعالی اخلاقی و اعتقادی است، گفت: باید آستان امامزادگان و بقاع متبرکه را به مکانی برای جذب مردم به آئین و شریعت شیعی تبدیل کرد، لذا از تأثیر این امامزادگان در ایجاد قطب‌های فرهنگی نباید غافل بود.

مدیرکل اوقاف گلستان گفت: تکریم و بزرگداشت این امامزادگان معظم به‌ مثابه تعظیم شعائر الهی و مصداق «و مَنْ يُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» و تجلیل از پیامبر مکرم و عترت پاکش خواهد بود که آثار و برکات آن پیش از هر چیز به جامعه اسلامی‌مان نازل می‌شود.

همچنین در این همایش از چند تن از اصحاب وقف و بقاع متبرکه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha