موکب امام حسن‌ مجتبی(ع) کربلا در مشهد برپا شد + عکس
کد خبر: 4063558
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع)؛

موکب امام حسن‌ مجتبی(ع) کربلا در مشهد برپا شد + عکس

موکب امام حسن‌مجتبی(ع) استان بوشهر شعبه کربلای معلی، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) در محله شهید شوشتری واقع در خیابان نواب مشهد از زائران و مجاوران به ارائه خدمت‌رسانی رفاهی و فرهنگی پرداخت.

به گزارش ایکنا از بوشهر، موکب امام حسن‌ مجتبی(ع) استان بوشهر شعبه کربلای معلی، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) در محله شهید شوشتری واقع در خیابان نواب مشهد به ارائه خدمت‌رسانی رفاهی و فرهنگی به زائران و مجاوران اقدام کرد.

حسین حیدری، مدیر موکب امام حسن‌مجتبی(ع) استان بوشهر شعبه کربلای معلی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا اظهار کرد: خادمان شعبه کربلای معلی ویژه موکب امام حسن‌مجتبی(ع) استان بوشهر طی برنامه‌ای در شهر مشهد از ۱۷ خردادماه به‌مدت پنج روز موفق به برپایی موکب رفاهی و فرهنگی طی دو وعده صبحانه و عصرانه طبخ و توزیع شدند. 

وی افزود: اجرای مولودی‌خوانی و هم‌خوانی گروه سرود نوجوانان قرآنی، یکی از دیگر برنامه‌های جشن فرهنگی موکب امام حسن‌مجتبی(ع) در مرکز مشهد بود. 

فعالیت موکب ایرانی در شهر کربلا معلی 

حیدری با اشاره به اینکه موکب امام حسن‌مجتبی(ع) استان بوشهر در کربلای معلی آماده اسکان و پذیرایی از زائران عتبات عالیات است، عنوان کرد: موکب امام حسن‌مجتبی(ع) استان بوشهر در شهر کربلا به‌مدت ۹ سال است که میزبان پذیرش و اسکان زائران عتبات عالیات است و به یاری پروردگار متعال هر سال با مشارکت خیرین مردمی در مراسم اربعین حسینی هر روز در ۴ وعده غذای گرم میزبان خدمت‌رسانی و پذیرایی از بیش از ۴ هزار زائر خانم و آقا بوده است.

حامد فکوری 

 

انتهای پیام
captcha