کسب جایگاه برتر جهانی پژوهش و تحقیق توسط دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4063695
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

کسب جایگاه برتر جهانی پژوهش و تحقیق توسط دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی برای سومین سال متوالی در بخش پژوهش و تحقیق جایگاه جهانی خود را در بین دانشگاه‌های منتخب حفظ کرد.

دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۲ خردادماه، در جمع محققان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: برای سومین سال متوالی دانشگاه محقق اردبیلی جز یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفت تا ما از اعتبار و جایگاه برگزیده این دانشگاه بتوانیم دفاع کنیم.

 حبیبی تصریح کرد: قرار گرفتن دانشگاه محقق اردبیلی جز یک درصد دانشگاه‌های برتر در بخش پژوهش و تحقیقات نشان می‌دهد که اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در کنار دانشجویان تلاش مثبت و رو به جلویی را در حوزه پژوهش، تحقیق و مطالعات بین‌المللی انجام داده و توانستند این جایگاه برگزیده را به دست آورند.

وی گفت: برای کسب این جایگاه دانشگاه‌های مختلف در سطح بین‌المللی از لحاظ تولید محصولات علمی و تخصصی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند تا دانشگاه‌هایی که از لحاظ کیفی تولید مقالات و پژوهش‌های مؤثری داشتند، در ردیف یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گیرند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: ما این موفقیت را به محققان و پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی تبریک گفته و امیدواریم همچنان در این تراز جهانی و بین‌المللی حرکت‌های مثبت و رو به جلویی را داشته باشیم.

حبیبی خاطر نشان کرد: در حوزه مهندسی علوم و شیمی نیز دانشگاه محقق اردبیلی رتبه یک رقمی را در بین دانشگاه‌های جامع کشور به دست آورده که این خود نشان از جایگاه ممتاز دانشگاه محقق اردبیلی دارد.

وی اضافه کرد: سعی ما بر این است تا در دوره جدید فعالیت دانشگاه محقق اردبیلی بتوانیم با رویکرد فناورانه و دانش‌بنیان اهداف مورد نظر را عینیت بخشیده و دانشجویان را بعد از فارغ‌التحصیلی وارد بازار کار با مهارت و توانمندی بالا کنیم.

انتهای پیام
captcha