فراخوان طرح ملی «مترجمی زبان قرآن»
کد خبر: 4063719
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

فراخوان طرح ملی «مترجمی زبان قرآن»

طرح ملی مترجمی زبان قرآن به صورت حضوری و غیرحضوری از سوی مؤسسه رسول عصر ثقلین برگزار می‌شود.

طرح ملی «مترجمی زبان قرآن»رقیه علیپور، مدیر روابط عمومی مؤسسه رسول عصر ثقلین در گفت‌وگو با ایکنا گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن طرح ملی مترجمی زبان قرآن در این مؤسسه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه افراد در گروه مختلف سنی است که به صورت حضوری، غیرحضوری(از طریق فضای مجازی) و تلفنی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دوره مترجمی زبان قرآن، آموزش گام به گام ترجمه کل قرآن است که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته طی یک سال و نیم در شش ترم آموزشی به صورت دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.

علیپور بیان کرد: فن ترجمه، آموزش قواعد صرف و نحو، ترجمه لغات پرکاربرد و ترجمه کل قرآن از جمله سرفصل‌های این دوره است. طی این دوره تخصصی علاوه بر آموزش‌های اساتید، از کتاب آموزشی گامی به سوی کلام وحی و کتاب ترجمه و شرح واژگان استفاده می‌شود و برنامه جامع تحصیلی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره تا 31 خردادماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند عدد 3 را به سامانه 10000100100 ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام رسان واتساپ با شماره 09228733863  در ارتباط باشند و یا به کانال ایتا به نشانی amuzeshe_quran مراجعه کنند.

ندا عباسی

انتهای پیام
captcha