راه‌اندازی موکب درمانی و فرهنگی «ضامن آهو» در روستای ننه‌کران نمین
کد خبر: 4063739
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

راه‌اندازی موکب درمانی و فرهنگی «ضامن آهو» در روستای ننه‌کران نمین

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل گفت: همزمان با میلاد فرخنده امام رضا(ع) و دهه کرامت موکب درمانی و فرهنگی «ضامن آهو» به همت خیریه مردمی رآیه الهدی با حضور در بین اهالی روستای ننه کران نمین خدمات پزشکی ارائه کردند.

موکب فرهنگی و درمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی حسن‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل، ۲۲ خردادماه، در مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده امام رضا(ع) در اردبیل اظهار کرد: همزمان با میلاد فرخنده امام رضا(ع) و دهه کرامت موکب درمانی و فرهنگی ضامن آهو به همت خیریه مردمی رآیه الهدی با حضور در بین اهالی روستای ننه کران خدمات پزشکی ارائه کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: این اردوی جهادی خدمات ویزیت پزشکی و دندانپزشکی و پخش دارو به صورت رایگان بود.

وی اعلام کرد: حضور خادمان و پرچم حرم مطهر رضوی در این روستا همزمان با حضور این گروه جهادی از دیگر برنامه‌ها بود که با استقبال اهالی ولایی این روستا روبه‌رو شد.

حسن‌زاده بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت شناخت امام رئوف(ع) برای کودکان زیر ۱۰ سال در این روستا با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم صورت گرفت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل افزود: این خدمات فرهنگی و پزشکی به همت خیریه مردمی رآیه الهدی و شبکه جوانان رضوی استان اردبیل انجام شد و این گروه جهادی 154 بیمار را در بخش پزشکی و دندانپزشکی ویزیت کردند و داروی رایگان در اختیارشان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha