افزایش قیمت نان در اردبیل شایعه است
کد خبر: 4063988
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

افزایش قیمت نان در اردبیل شایعه است

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه موضوعاتی که در ارتباط با گرانی نان مطرح می‌شود شایعه است، گفت: شهروندان نباید به این شایعات توجه کنند.

نانواییبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید محمد اعتماد،  فرماندار شهرستان اردبیل، امروز، ۲۳ خردادماه، در بازدید از نانوایی‌های اردبیل اظهار کرد: درصدد هدفمندی توزیع آرد در یک هزار نانوایی اردبیل هستیم که به همین منظور کارت‌خوان‌های جدیدی در یک هزار و 180 واحد نانوایی اردبیل توزیع خواهد شد تا دهک‌های پایین بتوانند از یارانه‌ها بهره‌مند شوند و از فروش آرد قاچاق و خارج از شبکه جلوگیری به عمل آید.

وی بیان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می‌شود و هدف ما جلوگیری از فروش آزاد آرد از طرف نانوایی‌های متخلف است تا خدمات بهینه به مردم ارائه شود و در این زمینه مردم هیچ نارضایتی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد:  موضوعاتی در ارتباط با گرانی نان مطرح می‌شود که شایعه است و شهروندان نباید به این شایعات توجه داشته باشند و همچنین در حال حاضر 12 نانوایی نیز به صورت شبانه‌روزی در اردبیل فعالیت کرده و آرد مورد نیاز را تأمین می‌کنند تا در ارائه خدمات به مردم کمبودی باقی نماند.

اعتماد تصریح کرد: تهیه نان به صورت تسهیل‌بخشی به شهروندان نیز از اهم مواردی است که در حال پیگیری آن هستیم تا بتوانیم دسترسی راحت مردم به نان همزمان با ارتقای کیفیت را شاهد باشیم و مشکلات و موانعی که در این زمینه وجود دارد را احصا و در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: برخی تخلفات همچون کم‌فروشی، فروش غیرمجاز، فروش آرد، احتکار و مواردی از این قبیل را انجام می‌دهند که دستگاه‌های نظارتی در این زمینه با تشکیل پرونده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام
captcha