ضرورت ایجاد منابع پایدار برای مدرسه علمیه هاجر(س) خمین
کد خبر: 4064186
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

ضرورت ایجاد منابع پایدار برای مدرسه علمیه هاجر(س) خمین

سرپرست حوزه علمیه خواهران در استان مرکزی با اشاره به نقش بانوان طلبه در تبلیغ دین، بر ضرورت ایجاد منابع پایدار برای مدرسه علمیه هاجر(س) خمین و احداث چند غرفه تجاری در ضلع غربی آن تأکید کرد.

دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران مرکزی با امام جمعه خمین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، ملیحه وکیلی، سرپرست حوزه علمیه خواهران در استان، عصر دوشنبه، 23 خرداد در دیدار با حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، امام جمعه خمین، به تشریح وضعیت حوزه علمیه هاجر(س) در این شهرستان پرداخت و افزود: بانوان یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه هستند که در عرصه‌های مختلف به ویژه تبلیغ امور دینی باید مورد توجه باشند.

وی بر ایجاد منابع پایدار برای مدرسه علمیه این شهرستان و احداث چند غرفه تجاری در ضلع غربی آن تأکید کرد و گفت: مدارس علمیه خواهران استان در سال‌های اخیر بسیار فعال بودند و با ورود هرچه ببشتر طلاب در عرصه‌های مختلف می‌توان فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، ایرانی و قرآنی را در جامعه بسط داد.

وکیلی ادامه داد: دشمن از همه ابزار و توان خود برای ضربه زدن به دختران نوجوانان و بانوان جوان استفاده می‌کند و طلاب وظیفه دارند بیش از پیش در جمع بانوان قرار گرفته و به تکالیف خود عمل کنند. بانوان طلبه باید از روش‌های جذاب برای گرایش دختران نوجوان و جوان به مباحث دینی به ویژه رعایت حجاب استفاده کنند.

یادآور می‌شود، با توجه به اینکه تعیین تکلیف محوطه تجاری مدرسه علمیه هاجر(س) خمین از جمله مطالبات سرپرست حوزه علمیه خواهران استان است، شهردار این شهرستان برای اخذ مجوزهای لازم و پروانه تجاری قول همکاری داد.

انتهای پیام
captcha