امنیت پایدار مهم‌ترین مؤلفه پیشرفت و توسعه هر کشور است
کد خبر: 4064194
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

امنیت پایدار مهم‌ترین مؤلفه پیشرفت و توسعه هر کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف، مقوله امنیت اولین و مهم‌ترین موضوعی است که مورد توجه ویژه و خاص قرار دارد، گفت: امنیت پایدار مهم‌ترین مؤلفه پیشرفت و توسعه هر کشور است.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۴ خردادماه در جلسه تکریم سرپرست و معارفه مدیر‌کل حراست استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در کشورهای مختلف، مقوله امنیت اولین و مهم‌ترین موضوعی است که مورد توجه ویژه و خاص قرار دارد.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌‌دلیل کوتاه شدن دست استکبار جهانی از معادن و منابع غنی کشورمان، دشمن به‌دنبال ضربه زدن به این نظام الهی است، لذا از هر فرصت و موقعیتی در راستای تحقق این هدف استفاده می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام، در دهه اول انقلاب جنگ سخت را بر ما تحمیل کردند و پس از آن ترورها را در دستور کار خود قرار دادند و بهترین شخصیت‌ها را از ما گرفتند و در ادامه هم به کودتا متوسل شدند.

طالبی اظهار کرد: در دهه دوم انقلاب، دشمن جنگ فرهنگی را پایه‌ریزی و اعمال کرد که در آن مقطع، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها فرمودند مواظب تهاجم و شبیخون فرهنگی باشید. در دهه سوم انقلاب، جنگ‌های هوشمند علیه نظام پایه‌ریزی شد و ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و دیگر شخصیت‌های کشور در دستور کار دشمن قرار گرفت که خوشبختانه به نتیجه نرسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر و در دهه چهارم عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی بر ما تحمیل شده است.

طالبی به ابعاد جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: جنگ هیبریدی، 12 مؤلفه دارد و شامل تحریم، جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، سایبری، الکترونیک و... است. در فضایی که استکبار جهانی با کینه و عداوت فراوان به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید همچون همیشه، با هوشیاری کامل اقدام کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه، ضمن تشکر از تلاش‌های علی معزی‌فر در زمان پذیرش سرپرستی اداره‌کل حراست، حکم مهدی قائمی‌امیری به‌عنوان مدیرکل حراست استانداری اعطا شد.

انتهای پیام
captcha