۱۴۰ هزار خاطره از جانبازان و والدین و همسران شهدا ثبت می‌شود
کد خبر: 4064333
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

۱۴۰ هزار خاطره از جانبازان و والدین و همسران شهدا ثبت می‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و انتشارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امسال ۱۴۰ هزار خاطره از والدین شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و همسران شهدا ثبت و ضبط می‌شود.

رحیم نریمانی، مدیر کل ثبت اسناد بنیاد شهید کشوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای لرستان، تفاهم‌نامه همکاری صداوسیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان امروز، ۲۴ خرداد در خرم‌آباد به امضای دو طرف رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف ارتقا کمی و کیفی همکاری‌های مشترک، شناخت اولویت‌ها و نیازهای برنامه‌سازی، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منعقد شده است.

رحیم نریمانی، مدیرکل ثبت اسناد و انتشارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این جلسه، گفت: امسال ۱۴۰ هزار خاطره از والدین شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و همسران شهدا ثبت و ضبط می‌شود.

وی افزود: با کار ملی و پروژه‌های ملی در راستای منویات رهبر انقلاب و تأکیداتی که در حوزه سند تحول مردمی دولت سیزدهم هست این اسناد را به عنوان یک سند که سبک و سیره عملی شهدا را بازنمایی می‌کند.

نریمانی اضافه کرد: اسناد مربوط به شهدا سندهای شفاف و نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در چهل ساله دوم انقلاب می‌تواند برای بسیاری از مشکلات کشور الگو داشته باشد.

علی‌رضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز در این جلسه گفت: سازمان صدا و سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران اهداف مشترکی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا با معرفی هرچه بهتر زندگی شهدای گرانقدر استان نسبت به ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha