ثبت و صدور مجوز برای چهار کانون فرهنگی - تبلیغی در بانه
کد خبر: 4064708
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

ثبت و صدور مجوز برای چهار کانون فرهنگی - تبلیغی در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از فعالیت ۱۰ کانون فرهنگی - تبلیغی فعال در شهرستان بانه خبر داد و گفت: چهار کانون فرهنگی و تبلیغی جدید در بانه به زودی ثبت شده و مجوز فعالیت برای آنان صادر خواهد شد.

ارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه امروز، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: ۱۰ کانون فرهنگی - تبلیغی فعال در شهرستان بانه مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه هستند.

وی افزود: مراحل ثبت و تأیید چهار کانون فرهنگی - تبلیغی دیگر در دست اقدام است که بزودی مراحل ثبت و صدور مجوز آن‌ها انجام خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: کانون‌های فرهنگی - تبلیغی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی، توسعه گستره‌ی تولیدات و محصولات فرهنگ‌دینی و بارور کردن هر چه بیشتر افکار و استعدادهای جوانان در سطح جامعه راه‌اندازی شده‌اند.

وی ادامه داد: طراحی برنامه‌های متنوع، مفید و مؤثر فرهنگی دینی در سطح جامعه با هدف جذب و استفاده از ظرفیت جوانان، از جمله مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای واگذاری و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تداوم آن به مردم که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده، کانون‌های فرهنگی - تبلیغی را طراحی کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی از طرف کانون‌های فرهنگی بوده‌ایم، گفت: خوشبختانه نوجوانان و جوانان شهرستان مشارکت خوبی در این برنامه‌ها داشته و دارند که این امر می‌طلبد مسئولان امر نسبت به حمایت مالی از این کانون‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: کانون‌های فرهنگی - تبلیغی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام شرعی، کارگاه‌های آموزشی و گردشی و تفریحی فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha