مقابله با مصرف مواد مخدر به فرهنگ همگانی تبدیل شود
کد خبر: 4064853
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

مقابله با مصرف مواد مخدر به فرهنگ همگانی تبدیل شود

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود، گفت: مبارزه با آثار سوء مصرف مواد مخدر تنها از عهده یک ارگان و نهاد خاص بر نمی‌آید لذا مبارزه با این بلای خانمانسوز نیاز به عزم جهادی و تلاش همگانی دارد.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 27 خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به هفته مبارزه سوء مصرف مواد مخدر اظهار کرد: مبارزه با مصرف مواد مخدر رسالت همگانی است و براین اساس برای مقابله با این آسیب اجتماعی همه باید پای کار بیایند.

وی به گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز برای ضربه زدن به جامعه ما از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند که گرفتار کردن جوانان و نیروی کار ما به مواد مخدر یکی از اهداف شوم دشمنان است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود، بیان کرد: مبارزه با آثار سوء مصرف مواد مخدر تنها از عهده یک ارگان و نهاد خاص بر نمی‌آید و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز نیاز به عزم جهادی و تلاش همگانی دارد.

وی از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد و افزود: دستگیری سارقان در کمتر از 24 ساعت نشان از اشرافیت کامل نیروی انتظامی بر کنترل نظم و امنیت جامعه دارد.

ماموستا رستمی در ادامه به فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا اشاره و اظهار کرد: مردم باید در مصرف انرژی به ویژه آب و برق در آستانه فصل گرما صرفه‌جویی کنند تا همگی بتوانند از این نعمت‌ها بهره‌مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: اصناف و بازاریان شرایط اقتصادی جامعه را درک کنند و از گرانفروشی و انبار کالاهای اساسی خودداری و انصاف و عدالت را در حق مردم رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha