اعلام فراخوان پذیرش دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان
کد خبر: 4064975
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

اعلام فراخوان پذیرش دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان از برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا متقاضیان تا 15 تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

عثمان یوسفی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان

عثمان یوسفی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی استان همزمان با سراسر کشور اقدام به پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی کرده است.

وی از برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان خبر داد و افزود: در این راستا متقاضیان تا 15 تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این آزمون ویژه طلاب و روحانیون تشیع و تسنن بوده است، بیان کرد: این آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در مقطع دکترا در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی و تاریخ اسلام برگزار می‌شود، ادامه داد: این آزمون برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای عمومی اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، ادیان ابراهیمی و عرفان اسلامی برگزار شد.

یوسفی گفت: متقاضیان مقطع کارشناسی نیز می‌توانند در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق و امامیه، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق حنفی، زبان و ادبیات عربی، فلسفه و عرفان اسلامی، تاریخ اسلامی، ادیان و مذاهب اسلامی در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی به امتیازات دانشگاه مذاهب اسلامی اشاره کرد و افزود: تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی، کلاس‌های رایگان عربی یا انگلیسی به منظور تسلط دانشجویان بر زبان دوم، کمک هزینه سفر علمی ـ مطالعاتی به یکی از کشورهای جهان اسلام، پرداخت صرفاً شهریه پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد از امتیازات تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی بوده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان در پایان یادآور شد: آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب شیعه و اهل سنت 10 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha