اجرای طرح «هر مسجد، یک پایگاه اوقات فراغت» در خراسان شمالی
کد خبر: 4064983
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

اجرای طرح «هر مسجد، یک پایگاه اوقات فراغت» در خراسان شمالی

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از اجرای طرح هر مسجد، یک پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالیهاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه طرح هر مسجد، یک پایگاه اوقات فراغت امسال توسط فعالان مساجد استان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: اوقات فراغت و برنامه ریزی صحیح در این باره، مهارت آموزی و آموزش فعالیت‌ها و رشته‌های هنری بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: تلاش ما این است که هر مسجد به عنوان یک پایگاه ارزنده اوقات فراغت معرفی شود و در این خصوص تدوین جدول زمانبندی و احصاء نیازهای هر محله و ارائه کلاس‌های آموزشی بر اساس نیاز محله لازم است مورد توجه قرار گیرد.

شیرازیان بهره مندی از مربیان مسجدی مستقر در محلات و نیروهای ارزنده، تعامل با دیگر نهادهای فعال در مسجد همچون پایگاه‌های بسیج و نیز شبکه‌های اجتماعی ویژه دانش آموزان همچون شاد را نیز در این باره یادآور شد و اجرای موضوعات مذکور را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت توصیه کرد.

شیرازیان در پایان تصریح کرد: تقویت سواد رسانه، برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس اصلی دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های احکام و قرآنی، مهارت آموزی هنری و ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان در کلاس‌های مهارت آموزی در دستور کار کانون‌های مساجد استان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha