آغاز به کار كافه كارآفرینی معنویت در خراسان شمالی با محوریت مساجد
کد خبر: 4065234
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

آغاز به کار كافه كارآفرینی معنویت در خراسان شمالی با محوریت مساجد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از آغاز به کار نخستین كافه كارآفرینی معنویت كشور در خراسان شمالی با محوریت مساجد خبر داد.

مهدی اسلام خواه، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی مهدی اسلام خواه، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا اشاره به اینکه كافه كارآفرینی معنویت در راستای ترویج فرهنگ كارآفرینی و ارتباط موثر تمامی اقشار جامعه با موضوع ایجاد اشتغال، كافه كارآفرینی معنویت برای اولین بار در كشور در خراسان شمالی آغاز به كار كرد، اظهار کرد: قرار است فردا نخستین جلسه از سلسله جلسات كافه كارآفرینی معنویت در مسجد امام رضا (ع) بجنورد برگزار و در آن نگاه کارآفرینی تبیین شود.

مهدی اسلام خواه با بیان اینکه ائمه دینی بر محوریت قرار دادن مساجد برای اقدامات مختلف تاکید کرده اند، گفت: این سلسله جلسات در مساجد مختلف برگزار می‌شود و در آینده نیز به عنوان پایگاه کارآفرینی، در یکی از مساجد مستقر خواهد شد.

وی افزود: مساجد می‌توانند بزرگترین پایگاه اندیشه ورزی با نگاه مردم محور در تولید و كسب و كار باشند که با اتكا بر تخصص افراد توانمند فعال در حوزه كسب و كار، می‌توان استفاده حداكثری از ظرفیت و فضای مساجد داشت.

اسلام خواه تصریح کرد: كافه كارآفرینی نقش پیوند دهنده افراد پویا و انقلابی حاضر در مساجد را با عرصه كار و تولید ایفا می‌نماید و می‌توان در آینده نزدیك شاهد آن باشیم كه مساجد ما محل تفكر برای كار و تلاش واقعی در كنار عبادت خالق باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تأکید کرد: خراسان شمالی با افتتاح كافه كارآفرینی‌های تخصصی قصد دارد به صورت عملیاتی و واقعی، كسب و كار را با اندیشه كارآفرینانه پیوند داده و ماندگاری مشاغل را افزایش دهد.

انتهای پیام
captcha