اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4065748
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) از برگزاری اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) خبر داد و اعلام کرد: این اجلاس دوم تیر ماه برگزار می‌شود.

اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، داود منافی‌پور، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) از برگزاری اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد و اعلام کرد: این اجلاس با حضور ۸۰۰ نفر از مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در ایران و ۴۵ کشور جهان روز دوم تیرماه با حضور نمایندگان مجمع در کشورهای همجوار و حدود ۴۰ کشور( به صورت ویدئو کنفرانس) در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس که نخبگان شیعه و جهان اسلام در آن حضور دارند، در روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از ساعت هشت تا ساعت 12 برگزار خواهدشد.

منافی‌پور رونمایی از طرح عظیم نام نویسی سربازان ظهور را یکی از برنامه‌های این اجلاس عنوان کرد و افزود: در این مراسم خطبا، شعرا و مدیحه‌سرایان بنام هم حضور دارند و حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام عالی و حجت‌الاسلام حسینی قمی نیز از میهمانان این مراسم هستند.

وی در پایان اظهار کرد: این اجلاس از شبکه افق صدا و سیما و سایت اینترنتی http://live2.novinrazavi.ir/  به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha