اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در یزد
کد خبر: 4065862
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در این استان را اعلام کرد.

محمدحسین متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برنامه‌های هفته قوه قضائیه و همچنین بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این استان اظهار کرد: در این زمینه دو جلسه ستادی با حضور اعضا و میهمانان مدعو به منظور گرفتن ایده‌ها و طرح‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم صورت گرفت. 

وی، هماهنگی و توجیه رابطان شهرستانی به منظور برگزاری مراسم‌های ایام و انجام هماهنگی‌های لازم با رئیس دادگستری استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای برگزاری مراسم‌های مشترک را یادآور شد و به برنامه‌های شاخص هفته حقوق بشر آمریکایی در استان پرداخت.

متوسل اظهار کرد: در این راستا و به این مناسبت مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ساعت 7:30 الی 9 صبح روز پنجشنبه، 9 تیرماه جاری در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی و عطر افشانی قبور شهیدان صدوقی(ره) و پاکنژاد از شهدای حزب جمهوری پس از مراسم مسجد روضه محمدیه، نشست تخصصی با مدیران و شورای اداری با موضوع بازخوانی مدیریت جهادی علمی شهید بهشتی، نشست تخصصی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع بررسی ابعاد حقوق بشر آمریکایی را از دیگر برنامه‌ها در این هفته ذکر کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دیدار خانواده‌های شهدای ترور با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان  و تجلیل از آنها، برگزاری جلسه تفسیر قرآن در هفته حقوق بشر در محل مسجد ملا اسماعیل و محل شهادت شهید صدوقی، تبیین هفته حقوق بشر آمریکایی در مساجد و نماز جماعت ادارات توسط ائمه جماعات از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته است.

وی، نشست تشکل‌های دانشجویی با رئیس دادگستری  استان به مناسبت هفته قوه قضائیه، فعال کردن پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین با موضوع هفته حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نمایشگاه با موضوع جنایات آمریکا و منافقان را از دیگر برنامه‌های ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha