آنچه از «سوره نمل می‌آموزیم» در کلیپ قرآنی در نیجریه
کد خبر: 4066455
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

آنچه از «سوره نمل می‌آموزیم» در کلیپ قرآنی در نیجریه

پانزدهمین ویدئوگراف «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» شامل قرائت و شرح آیات 70 تا 75 سوره نمل به زبان انگلیسی در نیجریه منتشر شد.

تفسیر 15 آیه از سوره نمل در پانزدهمین کلیپ قرآنی نیجریهبه گزارش ايكنا رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه در این باره اعلام کرد: به منظور معرفی و شناساندن تعالیم قرآن کریم و قرائت صحیح کلام وحی و تفسیر و برداشت درست و یکسان از آن در سراسر جهان به‌ویژه در نیجریه، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه هر پنجشنبه با موضوع «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» مجموعه کلیپ‌های ترکیبی با پادکست‌های قرآنی تولیدشده در داخل کشورمان را تهیه و در فضای مجازی و صفحات اجتماعی خود و سایر شبکه‌های مرتبط با این نمایندگی، منتشر می‌کند.

در همین راستا پانزدهمین مجموعه از این کلیپ‌ها(ویدئوکست) که شامل قرائت آیات 70 تا 75 سوره مبارکه نمل است، منتشر شد و این آیات به زبان انگلیسی در آن مورد تفسیر قرار گرفت.

در پایان هر مرحله از قرائت به صورت خلاصه به نکات کلیدی و موضوعات اصلی آیات قرائت شده با عنوان «آنچه از این آیات می‌آموزیم» اشاره می‌شود و مدت این کلیپ 8 دقیقه است.

شایان ذکر است؛ این کلیپ پس از تهیه در بستر فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های مرتبط به نشانی اینترنتی به زبان انگلیسی توسط این رایزنی بارگذاری و منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha