تصویب ۱۲۰ میلیارد تومان برای بانوان در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
کد خبر: 4066483
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

تصویب ۱۲۰ میلیارد تومان برای بانوان در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی از تصویب ۱۲۰ میلیارد تومان برای بانوان در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی خبر داد.

زهرا معینی یکتا، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالیزهرا معینی یکتا، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی،  در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به سفر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده به خراسان شمالی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات کلی سفر، ۱۲۰ میلیارد تومان برای حوزه بانوان استان اعتبار مصوب شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در ۸ بند مصوب شده است، افزود: اولویت مصوبات در حوزه جمعیت و خانواده، سلامت بانوان، بازارچه مشاغل خانگی و... است.

معینی یکتا با تأکید براینکه هنوز جزئیات مصوبات ابلاغ نشده است، ادامه داد: جزئیات تخصیص اعتبارات پس از امضای نهایی مصوبات انجام می‌شود و در حالِ حاضر پیگیر جزئیات مصوبات از تهران هستیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی با اشاره به ایجاد بازارچه مشاغل خانگی ویژه تولیدات بانوان، تصریح کرد: با شهرداری مذاکراتی انجام شده و قول مساعدت را به ما داده‌اند اما جزئیات اجرای این طرح هنوز مشخص نشده است.

معینی یکتا با بیان اینکه از امروز پیگیر جزئیات چگونگی تخصیص اعتبارات از تهران بودیم، تصریح کرد: تخصیص هر چه سریعتر اعتبارات در دستور کار است و پس از تخصیص نیز هر ماه از دستگاه‌های متولی پیگیر پیشرفت کار خواهیم بود.

وی در پایان تأکید کرد: مدت زمان اعتبار هر طرح متفاوت است و مدت زمان اجرا بین دو تا سه سال است.

انتهای پیام
captcha