بسیج دانشجویی خرج گروه‌های خاص نشود
کد خبر: 4066528
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

بسیج دانشجویی خرج گروه‌های خاص نشود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: عدم وابستگی باعث آزادی‌خواهی می‌شود و این روند باید به‌ویژه در بسیج حفظ شود و جوانان بسیجی نباید اجازه دهند بسیج دانشجویی خرج گروه‌های خاص شود.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی، اظهار کرد: نخستین ویژگی بسیج دانشجویی استقلال و دوری از گروه‌ها و جناح‌ها است که به همین دلیل حرف حق را راحت‌تر می‌زند. 

وی گفت: عدم وابستگی باعث آزادی‌خواهی می‌شود و این روند باید حفظ شود؛ لذا بسیجیان نگذارند بسیج دانشجویی خرج گروه‌های خاص شود. 

امام‌جمعه بجنورد افزود: بسیج دانشجویی دارای ویژگی‌هایی است که بسیجیان پیوسته باید آن‌ها را تقویت کنند؛ زیرا صرفاً بازخوانی این موارد کافی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، جسارت و شجاعت را دیگر ویژگی بسیج دانشجویی دانست و گفت: دانشجوی بسیجی بدون واهمه حرفش را می‌زند که نمونه آن در دیدار نخبگان خراسان شمالی با رئیس‌جمهور مشاهده شد. 

امام‌جمعه بجنورد گفت: بسیج دانشجویی به نظام و ولایت دل‌بستگی دارد، البته بسیاری از نهادهای دیگر این خصلت را دارند؛ اما در بسیج دانشجویی این ویژگی پررنگ‌تر است؛ به همین دلیل نیز دانشجویان بسیجی برای دفاع از نظام همواره در میدان هستند. 

وی افزود: دفاع از نظام همواره دفاع از عملکردها نیست بلکه گاهی مقابله و مخالفت با یک مسئول ناکارآمد و ایستادن مقابل او نیز دفاع از نظام محسوب می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نگاه بسیجی نقادانه است اما باید از تخریب پرهیز کرد؛ گاهی شاید اگر با یک مسئول دوستانه صحبت شود مسئله رفع می‌شود و دیگر نیاز به موضع‌گیری رسانه‌ای نباشد، اما اگر جلوی کسی از طریق صحبت خصوصی گرفته نشد، باید از طریق رسانه وارد شد. 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات داوود ناهید تقدیر و پوریا سرداریان به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

انتهای پیام
captcha