تحقق اسناد تحول قوای مجریه و قضاییه در سایه همکاری
کد خبر: 4066736
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

تحقق اسناد تحول قوای مجریه و قضاییه در سایه همکاری

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت مردمی در راستای اجرای سند تحول به همراهی و همدلی قوه قضاییه نیاز دارد، بر ضرورت همکاری قوای قضاییه و مجریه در راستای تحقق اسناد تحول تأکید کرد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 5 تیر در ویژه برنامه استانی گرامیداشت هفته قوه قضاییه، با بیان اینکه تأمین و تضمین مؤلفه‌های امنیت، رفاه، آزادی و در رأس همه عدالت برعهده دولت اسلامی است، اظهار کرد: تمام این مؤلفه‌ها بدون حضور و مشارکت قوه قضاییه هیچ تضمینی ندارد و این دستگاه باید بتواند از سایر دستگاه ها حراست و این اجزا را تامین کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای اهداف مهم و اولویت‌دار نظام، 2 اقدام جدی در چند سال اخیر در قوه قضاییه و دولت مردمی در جهت کاهش فاصله‌ها مبتنی بر سند تحول صورت گرفته و اقداماتی نیز انجام شده است.

استاندار مرکزی گفت: سند تحول قوه قضاییه در زمان ریاست حجت‌الاسلام رییسی در این قوه تدوین شد و پس از آن با همان چارچوب و کمی تغییر، سند تحول در دولت نیز تدوین شد که باید بتوان ضرب و ارتباطی بین این اسناد انجام داد و بدون شک نقاط مشترک بسیاری می‌توان در این دو سند جست‌و‌جو کرد.

مخلص‌الائمه در پایان اظهار کرد: دولت مردمی در راستای اجرای این سند به همراهی و همدلی قوه قضاییه نیاز دارد. برای پیشبرد اهداف نیاز است دستگاه قضا در جای جای این سند حضور داشته باشد. همچنین دولت باید در اجرای سند تحول قوه قضائیه نقش مؤثری داشته باشد تا مردم شاهد تحول باشند.

انتهای پیام
captcha