ضرورت تقویت ظرفیت‌های قرآنی در میناب
کد خبر: 4067009
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

ضرورت تقویت ظرفیت‌های قرآنی در میناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد میناب بر ضرورت تقویت کمی و کیفی ظرفیت‌های بی‌نظیر قرآنی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود قرآنی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مفید واقع می‌شود.

نشست هم اندیشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مناب با فعالین قرآنی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مصطفی کریمی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میناب، امروز، 6 تیرماه، در جمع فعالین قرآنی شهرستان میناب با بیان اینکه خدمت به قرآن سعادتی است که نصیب هرکس نخواهد شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیر قرآنی در این شهرستان موجود است که ضرورت دارد به کمیت و کیفیت آن‌ها توجه شود.

وی افزود: فعالین قرانی در شهرستان میناب یکی از قشرهای مهم جامعه هستند که با کمترین امکانات و تجهیزات و حمایت‌ها، پرچم قرآن و عترت را در این منطقه برافراشته نگه داشته‌اند و در تلاش هستند تا با توجه به اینکه دشمنان ما با عناوین و ابزارهای مختلف سعی بر از بین بردن باورهای دینی ما دارند فرهنگ قرآنی را در جامعه ما توسعه دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد میناب گفت: همه علومی که بشر امروزه آن را در اختیار دارد، برگرفته از قرآن و عترت اهل بیت(ع) است و وظیفه همه ما این است که در راستای ترویج فرهنگ منور قرآنی تلاش کنیم. با تعامل و همکاری که در بین ادارات و دستگاه‌های وابسته به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه با موسسه‌ها و فعالان قرآنی وجود دارد از همه اقداماتی که در این راستا وجود خواهد داشت حمایت می‌شود و تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم تمام اهداف این کتاب الهی را توسط فعالان قرانی شهرستان در جامعه نهادینه کنیم.

کریمی‌زاده با تأکید بر اینکه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برای انجام فعالیت‌های قرانی در منطقه طرح‌های قابل اجرا ارائه شود، تصریح کرد: تضعیف و کاهش باورها و اعتقادات دینی در جامعه سبب شده است تا آسیب‌های اجتماعی  فراگیر شود و اکنون نیازمند این هستیم تا برای مقابله با از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی توسط دشمنان، در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

وی در پایان بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود قرآنی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مفید دانست و یادآور شد: امیدوار هستیم که فعالین قرآنی شهرستان برای کاهش این آسیب‌ها  با کمک قرآن و ابزارهای دینی تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha