درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4067139
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ویژه فرهنگیان، از کسب 4 رتبه برتر از سوی نمایندگان استان در این مسابقات خبر داد.

درخشش فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن

سیدمجتبی طباطبایی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به اعزام ۶ نفر از فرهنگیان استان در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز به میزبانی مشهد مقدس، از درخشش نمایندگان استان در این دوره از مسابقات خبر داد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن فرهنگیان در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام، برگزار می‌شود، اظهار کرد: ابوذر کرمی، در رشته حفظ کل، رضا محسن‌آبادی در رشته حفظ ۱۰ جزء، عبدالعظیم آقامحمدی در رشته نهج‌البلاغه، جواد شیرین‌آبادی در رشته روش تدریس احکام، فاطمه کرمی در رشته حفظ ۱۰ جزء و طاهره سیفی در رشته نهج‌البلاغه نمایندگان استان در این دوره از مسابقات بودند.

طباطبایی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ابوذر کرمی در رشته حفظ کل، رتبه سوم؛ عبدالعظیم آقامحمدی در رشته نهج‌البلاغه، رتبه سوم، طاهره سیفی در رشته نهج‌البلاغه، رتبه دوم؛ جواد شیرین‌آبادی در رشته تدریس احکام، رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول اظهار کرد: متسابقان مرحله مقدماتی بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در رشته‌های حفظ، اذان، مداحی و قرائت فایل‌های خود را ارسال کردند و امروز، 7 تیر آخرین فرصت ارسال فایل‌ها است. پس از داوری این مرحله منتخبان به مرحله نهایی که در تبریز برگزار می‌شود اعزام می‌شوند. همچنین متسابقان رشته‌های حفظ ویژه و حفظ عمومی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۴ و ۱۵ تیر به صورت آنلاین در مسابقات مرحله مقدماتی شرکت کرده و به سؤالات داوران پاسخ می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد: مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش پسران از دوم تا پنجم مرداد و دختران از ۷ تا ۱۰ همین ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. مرحله کشوری بخش پژوهشی نیز اواخر مرداد یا اوایل شهریور برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha