برنامه «والعصر» رادیو قرآن با رویکرد جدید به روی آنتن می‌رود
کد خبر: 4067250
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

برنامه «والعصر» رادیو قرآن با رویکرد جدید به روی آنتن می‌رود

در مجموعه جدید برنامه عصرگاهی «والعصر» علاوه بر بیان اخبار و اطلاعات قرآنی به مخاطبان، تولیداتی در زمینه اهم رویدادهای قرآنی تهیه و به مخاطبان ارائه می‌شود.

برنامه عصرگاهی والعصرمحبوبه کلانتر از تهیه‌کنندگان برنامه عصرگاهی «والعصر» در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سری جدید برنامه والعصر با رویکرد برنامه‌سازی و ساخت قطعات تولیدی از رویدادهای قرآنی به روی آنتن می‌رود. 

وی با اشاره به اینکه در سری گذشته این جُنگ عصرگاهی به بیان اخبار و رویدادهای قرآنی کشور پرداخته می‌شد، افزود: علاوه بر این بخش، مخاطبان با محتوای ارائه شده در صفحات مجازی قاریان ایرانی و خارجی آشنا می‌شوند. در بخش دیگر این برنامه به معرفی جدیدترین اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارها و کتب قرآنی جدیدالتألیف پرداخته خواهد شد. 

کلانتر بیان کرد: از دیگر بخش‌های این برنامه اطلاع‌رسانی درباره جلسات قرآنی، ارائه گزارش، برگزاری مسابقه، پخش تلاوت‌های ناب و نظرات فعالان قرآنی درباره موضوعات روز که در فضای مجازی منتشر شده، آشنایی با فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و گفت‌وگو با مسئولان است.

یادآوری می‌شود، جنگ عصرگاهی «والعصر» کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی فاطمه رحمانی و محبوبه کلانتر با گویندگی حمید عبیری از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha