«دختر شیرینی فروش» و «عروس» میهمان پایان هفته تلویزیون + فیلم
کد خبر: 4067628
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

«دختر شیرینی فروش» و «عروس» میهمان پایان هفته تلویزیون + فیلم

در پایان هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی روی آنتن خواهد رفت. در این میان آثاری چون؛ «هر شب تنهایی» ساخته رسول صدر عاملی، «دختر شیرینی فروش» به کارگردانی ایرج طهماسب و فیلم سینمایی «عروس» ساخته بهروز افخمی از جمله آثاری هستند که شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی؛ «شرم گفتن»، «هر شب تنهایی»، «دختر شیرینی فروش»، «شهر درون»، «زیر یک سقف»، «شور آوا»، «لوفتاب» و «خواستگار محترم»، «عروس» و پنج‌شنبه و جمعه 9 و 10 تیر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «شرم گفتن» به کارگردانی حسین بابائیان، پنجشنبه 9 تیر ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم داستان دختر نوجوانی است که قرار می‌شود انشایی در مورد شغل پدرش بنویسد. اما هر چه از مادر، پدر و دیگر اعضای خانواده‌اش در مورد شغل پدر سوال می‌کند کسی پاسخی به او نمی‌دهد. مهران رجبی، ابوالفضل همراه، سیما مطلبی و افشین سنگ‌چاپ در فیلم تلویزیونی «شرم گفتن» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یکی مثل من» به کارگردانی سینا خزاعی‌فر، جمعه 10 تیر ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: جعفر که در صدد است ازدواج موفقی داشته باشد از طریق دفتر مشاوره به دنبال همسر متناسب برای خود می‌گردد. روزی از طریق دفتر مشاوره با دختری به نام گلناز آشنا می شود که تا 90 درصد، با او تناسب و همخوانی دارد. در ادامه این دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند. کیوان صباغ، شقایق رهبری، سروش طاهری و مرجان علوی در فیلم تلویزیونی «یکی مثل من» بازی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، پنجشنبه 9 تیر  ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: عطیه، نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیوست، او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آنها توصیه می‌کند که با همسرشان چگونه رفتار کنند، تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. لیلا حاتمی و حامد بهداد در فیلم سینمایی «هر شب تنهایی» هنرنمایی کرده‌اند.

«دختر شیرینی فروش» و «عروس» میهمان پایان هفته تلویزیون + فیلم

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه 10 تیر ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی و آمده است: حمید و مهین، زن و شوهر جوانی هستند که پس از مراسم ازدواجشان، برای گذراندن ماه عسل راهی شمال می‌شوند. در طول راه با یادآوری خاطرات گذشته، حقایق تلخی در مورد چگونگی آشنایی و ازدواج آنها آشکار می‌شود تا اینکه کارشان به مشاجره می‌کشد. ابوالفضل پورعرب، نیکی کریمی و عباس امیری در فیلم سینمایی «عروس» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «دنیای بهتر» به کارگردانی بهروز شعیبی، پنجشنبه 9 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: فریبا برای کمک به شخصی، در اثر تصادف کشته می‌شود. همسر او مهرداد، از این موضوع خیلی افسرده است و دخترش نارگل نیز که آسم دارد هر روز افسرده‌تر می‌شود. سعید چنگیزیان، علی دهکردی، لیندا کیانی و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «دختر شیرینی فروش» به کارگردانی ایرج طهماسب، جمعه 10 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این خواهیم دید: پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند ولی ۲۰ سال است به‌دلیل دخالت خانواده‌هایشان موفّق به این کار نشده‌اند. ایرج طهماسب، فاطمه معتمد آریا، سعید پیردوست و یوسف تیموری در فیلم سینمایی «دختر شیرینی فروش» هنرنمایی کرده‌اند.

«دختر شیرینی فروش» و «عروس» میهمان پایان هفته تلویزیون + فیلم

شبکه افق

فیلم سینمایی «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری، جمعه 10 تیر ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: مهران جهان‌دار به خاطر مشکلی که برای صاحب خانه‌اش پیش می‌آید، مجبور می‌شود که در شب عید، منزل اجاره‌ای خود را عوض کند. وی در خانه جدید در موقعیتی قرار می‌گیرد که ناچار می‌شود تا مدتی با خانواده فتاحی در زیر یک سقف زندگی کند. شهره لرستانی، پوراندخت مهیمن، خشایار راد، فریبا طالبی، سمیرا حسینی، حسام حمیدی و محمد حاتمی در فیلم سینمایی «زیر یک سقف» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «شور آوا» به کارگردانی احسان سلطانیان، پنج‌شنبه 9 تیر ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم برگرفته از داستان واقعی است یک فیلم عاشقانه و کاملا عاطفی است. عشق در دو فضای متفاوت مادی و معنوی را به تصویر در می اورد و مراسم کهن جهازبران و عروسی های قدیمی را بازسازی می کند. پیرمرد سرنا زنی که در تمامی مراسم عروسی های منطقه خود سرنا میزند و شادی و شور عشق به مردم هدیه می کند آرزو دارد پسرش را داماد کند و در مراسم پسر خود سرنا نوازی کند. مصطفی محمدپور، ابراهیم سلطانیان، منظر شریف زاده، الهه نوروزی، سعیده شیبانی، کاظم ناطقیان، عباس کشکولی، ابوفاضل مسعودی، محمد کاظم بهرامی و مهران سلطانیان در فیلم تلویزیونی «شور آوا» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «لوفتاب» به کارگردانی بهزاد وزیری، جمعه 10 تیر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: عزیز برومند مربی فوتبال و کارشناس تلویزیونی فوتبال است، او 12 سال پیش از دختر حاج تهران خواستگاری می کند اما پدر دختر با این ازدواج مخالفت می کند و عزیز به خاطر این جواب رد، معتاد می شود و یک ازدواج ناموفق با دختر خاله اش انجام می دهد که با یک بچه منجر به جدایی می شود. عزیز حالا نا امید و سرخورده از زندگی سابقش در حال گذران زندگی است تا این که سامی تصمیم می گیرد با کمک حاج تهران بزرگ شهر یک تیم فوتبال تشکیل بدهد و عزیز مربی این تیم بشود. حیدر رحیمی، سهراب منصوری، وفا رشیدی، محمد سلمانپور و عبدالرضا سواعدی در فیلم تلویزیونی «لوفتاب» بازی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم تلویزیونی «خواستگار محترم» به کارگردانی داوود موثقی، جمعه 10 تیر ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: احمد مرادی که حدود 40 سال پیش به دلیل عدم موفقیت در خواستگاری از دختری به نام اختر به فرانسه مهاجرت کرده، اینک بنا به توصیه پزشکان معالج خود به ایران بازمی گردد و همزمان به جست‌و‌جوی دوستان و آشنایان می‌پردازد در حین این جست‌و‌جو اختر را درمی‌یابد. نگین صدق گویا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، مرضیه خوش تراش، سید ابراهیم بحرالعلومی و علی اللهیاری در فیلم سینمایی «خواستگار محترم» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha