صاحبان ملک رعایت انصاف را در اجاره‌بها مدنظر داشته باشند
کد خبر: 4067833
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

صاحبان ملک رعایت انصاف را در اجاره‌بها مدنظر داشته باشند

امام‌جمعه ماه‌نشان با اشاره به معضل مسکن و اجاره‌بهای بالا گفت: ضمن اینکه مسئولان باید اجرای طرح نهضت مسکن‌سازی را تسریع کنند، صاحبان ملک هم رعایت انصاف را در اجاره‌بها مدنظر داشته باشند.

امام جمعه ماهنشان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری، امام جمعه ماه‌نشان، ظهر امروز، ۱۰ تیرماه، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به حوادث دهه شصت از جمله ترورهای آن ایام اشاره کرد و گفت: یکی از آموزه‌های حوادث دهه شصت، مقاومت و ایستادگی امام و امت در برابر یک جنگ نابرابر خارجی و آشوب‌های فراگیر داخلی و دشواری‌های اقتصادی است که همه آن‌ها را تبدیل به فرصت کردند.

وی عدالت، انصاف، برادری و ارزش‌های اسلامی را جزو معروفات دانست و ادامه داد: باید به این معروفات عمل کرده و در کنار آن از ظلم و فساد و تبعیض، بی‌انصافی و عدم اطاعت الهی که منکر است، پرهیز شود.

خطیب نماز جمعه ماه‌نشان با اشاره به مصوبه دولت و مجلس در مورد تسهیلات بانکی و سخت‌گیری نکردن در مورد تک ضامن بودن، خاطرنشان کرد: با وجود این مصوبه، متاسفانه گاهی خبر می‌رسد بعضی شعبات بانک‌های شهرستان، از متقاضیان درخواست ضامن کارمند و غیره می‌کنند. من با قدرت عرض می‌کنم انجام ندادن و تخلف از مصوبات دولت ظلم بوده و باید متخلف مجازات و پاسخ‌گو شود و باید نظارت‌ها انجام گیرد تا مردم اذیت نشوند.

امام‌جمعه ماه‌نشان با اشاره به معضل مسکن و اجاره‌بهای بالای مسکن در شهرهای این شهرستان که متاثر از عوامل اقتصادی و کمبود مسکن بوده است، یادآور شد: ضمن اینکه مسئولان باید اجرای طرح نهضت مسکن‌سازی را تسریع کنند، صاحبان ملک هم رعایت انصاف را در اجاره‌بها مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha