برگزاری چهارمین همایش «خانواده پایدار» در ابهر
کد خبر: 4067964
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

برگزاری چهارمین همایش «خانواده پایدار» در ابهر

همایش «خانواده پایدار» ویژه طلاب، دانش‌آموختگان و مبلغان منطقه ابهررود در حوزه علمیه فاطمیه(س) خواهران شهرستان ابهر برگزار شد.

ازدواج آسانبه گزارش ایکنا از زنجان، چهارمین همایش «خانواده پایدار» با محوریت «آشنایی با مهارت‌های همسرداری» و رویکرد «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج» از سوی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران ابهر و با همکاری و مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان ویژه طلاب، دانش‌آموختگان و مبلغان منطقه ابهررود و خانواده‌های آنان به مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و صدیقه طاهره(س) برگزار شد.

این همایش به منظور برقراری ارتباط مستمر حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شهرستان ابهر با بانوان طلبه و همسران آنان، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد، آسیب‌شناسی مشکلات فرهنگی ـ تربیتی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده طلاب در شهرستان ابهر برگزار شد.

در این همایش استاد محمدعلی کفیل، کارشناس مشاوره و مباحث خانواده به تبیین مهارت‌های همسرداری پرداخته و بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه ابهر در این همایش شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha