رونق فضاهای فرهنگی جاجرم، مانه و سملقان با اعتبار 200 میلیاردی
کد خبر: 4068310
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

رونق فضاهای فرهنگی جاجرم، مانه و سملقان با اعتبار 200 میلیاردی

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز فضای فرهنگی، ورزشی، پارک و فضای سبز شهرستان‌های جاجرم و مانه و سملقان خبر داد.

حمیدرضا خاکشور، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالیحمیدرضا خاکشور، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای توسعه، توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار، اعتبارات تجهیزات فضاهای فرهنگی، ورزشی، پارک و فضای سبز ویژه شهرستان‌های محروم مبلغ 200 میلیارد ریال به شهرستان‌های (جاجرم و مانه، سملقان) تخصیص یافت.

وی با اشاره به نشست با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی، افزود: در این دیدار ضمن تشریح و کالبدشکافی شرایط مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خراسان شمالی، اعتبارات پیگیری و محقق شد.

خاکشور ضمن قدردانی از توجه رئیس سازمان امور اجتماعی کشور و همکاری ویژه ایشان و دستور در تسریع ابلاغ اعتبارات افزود: اعتبارات تخصیص یافته در امور فرهنگی مذکور، به فرمانداران شهرستان‌های جاجرم و مانه و سملقان ابلاغ شده است.

استان خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است و بیش از 850 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
captcha