جشنواره مد و لباس در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4068416
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

جشنواره مد و لباس در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس سمنان در شهریورماه سال جاری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 12 تیر در نشست کارگروه مد و لباس استان سمنان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در قالب رویداد طراوت دو همراه با نشست‌های فرهنگی در سمنان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه افزود: مکان این رویداد نیز در سمنان تعیین شده و قرار است نمایشگاه مد و لباس در قالب ۲۰ غرفه متشکل از غرفه‌های ارائه پوشاک سنتی، بخش طراحال مد و لباس استان و نیز غرفه‌های تولیدکنندگان پوشاک استان سمنان برگزار  و در حاشیه این برنامه نشست‌های فرهنگی با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج استفاده از پوشاک عفیفانه در جامعه نیز برگزار خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه برگزاری جشنواره عفاف و حجاب تحت عنوان «طراوت» در سال گذشته با محوریت سپاه پاسداران استان بسیار خوب و دارای بازخوردهای مناسب بود گفت: بهتر است این جشنواره با توجه به برخورداری از بخش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی به صورت دوسالانه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه اختتامیه و برنامه‌های جشنواره طراوت با مشارکت خوب و سلایق مختلف برگزار شد یادآور شد: تولیدات رسانه‌ای زمان‌بر است و برای ارائه فرصت مناسب برای خلق اثر ایجاب می‌کند که این جشنواره همانند برخی از جشنواره‌های ارشاد اسلامی مانند معرفی کتاب سال، داستان نویسی به صورت دوسالانه برگزار شود.

به گفته وی نمایشگاه مد و لباس استان سمنان قرار است در سه بخش پوشاک سنتی، بخش طراحان مد و لباس و نیز تولیدکنندگان استان سمنان به همراه برگزاری نشست‌های فرهنگی شهریورماه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha