فعالیت ۷۴ تشکل مردمی حوزه ازدواج در سمنان
کد خبر: 4068452
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فعالیت ۷۴ تشکل مردمی حوزه ازدواج در سمنان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از وجود ۷۴ تشکل مردمی و مؤسسه خیریه فعال در حوزه ازدواج در استان سمنان خبر داد.

فعالیت ۷۴ تشکل مردمی در حوزه ازدواج در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی استاندار سمنان، امروز، 13 تیر در مراسم تجلیل از خیران، فعالان و کنشگران ازدواج پایدار استانی وصل در سمنان ضمن تقدیر از مجموعه خیرین فعال در حوزه ازدواج گفت: ۲۴ تشکل مردمی و ۵۰ مؤسسه خیریه فعال در حوزه ازدواج در سمنان فعالت دارند که لازم است از ظرفیت‌های ارتباطات در عصر جدید به درستی استفاده شود.

معاون سیاسی استاندار سمنان با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج در استان به زودی راه‌اندازی می‌شود اظهار کرد: امیدواریم همه فعالان در این مجمع بتوانند سیاست‌گذار و کمک حال خوبی برای استان باشند تا در این حوزه اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با اشاره به جایگاه والای فرهنگ و نیکوکاری در استان افزود: مردم استان در حوزه احسان و نیکوکاری سرآمد هستند که در این راستا استان سمنان مرکز خیر و احسان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان متذکر شد: از مهمترین مسائل و مشکلات جوانان می‌توان به مسئله اشتغال، مسکن و ازدواج اشاره کرد که این سه مقوله اجتماعی و اقتصادی و معیشتی باهم مرتبط هستند.

ریوداه با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردم و سپردن کار به مردم یکی از مهمترین رویکردهایی است که در تحول‌خواهی دولت مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان یادآور شد: درحوزه ازدواج سه رویکرد مهم ازدواج آسان، ازدواج آگاهانه و ازدواج پایدار مورد تأکید است که خوشبختانه با ابلاغ قانون جوانی جمعیت این موضوع در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان یکی از استانهایی است که مهمترین راهبرد آن موضوع جمعیت بوده افزود: لازم است در این حوزه اقدامات مؤثری توسط گروه‌های مرجع، فعالان اجتماعی و مردم استان شکل بگیرد.

به گفته وی برای پایداری در ازدواج نیاز است که با حضور و مشارکت دوستان در این حوزه طرح باشگاه و شبکه مهارت جوانان در استان تقویت شود تا به یک سرانجامی برسد.

انتهای پیام
captcha