برپایی دوره «قرآن و خانواده» با تدریس سیدمحسن میرباقری
کد خبر: 4068475
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

برپایی دوره «قرآن و خانواده» با تدریس سیدمحسن میرباقری

دوره «قرآن و خانواده» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم برگزار می‌شود.

دوره «قرآن و خانواده» با تدریس «سیدمحسن میرباقری»

به گزارش ایکنا، دوره «قرآن و خانواده» به صورت مجازی و از طریق سامانه ایمانور به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) استان قم برگزار می‌شود.

این دوره طی 51 جلسه ویژه عموم مخاطبان با تدریس سیدمحسن میرباقری، کارشناس، پژوهشگر و مؤلف کتاب‌های قرآنی با محوریت داشتن خانواده موفق و تربیت فرزندان سعادتمند و بهره‌مندی از طرح و برنامه قرآن در این زمینه برپا می‌شود.

آشنایی با طرح و برنامه قرآن برای خوشبختی و سعادت خانواده، اصلاح اندیشه و رویکرد خود درباره خانواده بر اساس معارف قرآنی، شناخت حقوق و وظایف شوهر، زن و فرزندان در خانواده، نگاه قرآن در موضوع تربیت فرزند، راهکارهای آن و شناخت عوامل مؤثر در تحکیم خانواده و افزایش توانایی حل چالش‌های زندگی از جمله سرفصل‌های این دوره است.

علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ایمانور به نشانی https://imanoor.com از محتوای ویدیو آموزشی دوره طی هرهفته (در قالب یک جلسه سه ساعته) بهره‌مند شوند.

همچنین فایل صوتی و PDF محتوای درس‌ها نیز در میزکار هر داوطلب بارگذاری می‌شود تا در صورت لزوم از آنها بهره‌مند شود. در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه از سوی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha