نمایشگاه کتاب ارومیه تا ۱۵ تیر دایر است
کد خبر: 4068514
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

نمایشگاه کتاب ارومیه تا ۱۵ تیر دایر است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی ارومیه تا 15 تيرماه دایر است.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربیخدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با همکاری انتشارات خلاق با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخوانی، یک نمایشگاه کتاب را در کتابخانه مرکزی ارومیه از تاريخ 16 خرداد تا تاريخ 15 تير ماه امسال دایر کرده است.

وی افزود: در اين نمايشگاه دو هزار و 500 عنوان كتاب در 30 هزار نسخه برای خريد و بازدید علاقه‌مندان در کتابخانه مرکزی ارومیه آماده شده و تخفیفات برای ادارات و فرهنگیان 20 الی 50، بوده و عموم مردم می‌توانند از تخفیف 10 الی 30 درصدی برای خرید کتاب استفاده کنند.

معصومی بیان کرد: كتاب‌های این نمایشگاه در موضوعات مختلفی چون ادبی، تاریخی، رمان و داستان، شعر، روانشناسی، دينی و مذهبی، مسائل سياسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، كتاب‌های ويژه‌ كودک و نوجوان، دفاع مقدس  و ... ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 20 شب و روز‌های جمعه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در سالن اصلی كتابخانه‌ مركزی اروميه به نشانی بلوار ارشاد، رو به‌روی بیمارستان امام خمینی(ره) كتابخانه‌ مركزی اروميه حضور پيدا كنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه استقبال خوبی از آن شده و این نمایشگاه جزو رویدادهای فرهنگی است و در زمان اوج شیوع کرونا این رویداد به فضای مجازی منتقل شده بود که اکنون به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha