جلسه هم‌اندیشی «نقش رسانه در جهاد‌تبیین» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4068795
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

جلسه هم‌اندیشی «نقش رسانه در جهاد‌تبیین» در آزادشهر برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی‌ «نقش رسانه در جهاد‌تبیین» با حضور امام‌جمعه آزادشهر و مسئول بسیج رسانه، جانشین فرمانده سپاه آزادشهر امروز، 14 تیرماه در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هم‌اندیشی «نقش رسانه در جهاد‌ تبیین» با حضور امام‌جمعه آزادشهر و مسئول بسیج رسانه جانشین فرمانده سپاه آزادشهر، امروز، 14 تیرماه در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه آزادشهر بیان‌ کرد: رسانه‌ها امروز نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند، رسانه‌های معاند متأسفانه ناجوانمردانه تاخت و تاز می‌کند و با اباهی‌گری افکار پلید خود را ترویج داده و بدون هیچ محدودیتی وارد حریم خانه‌ها و ارزش‌های ملی و مذهبی شده، لذا امروز وظیفه بسیج رسانه بسیار مهم‌تر از گذشته است.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌ اینکه جهادتبیین پرچمدارش باید بسیج رسانه باشد، افزود: سایر انبیای الهی در رابطه خود با مردم رابطه رسانه‌ای داشته‌اند و کتاب‌های انبیا یک رسانه بوده و قرآن بیش از 1400 سال یک رسانه اثرگذار محسوب می‌شود.

امام‌جمعه آزادشهر تصریح کرد: از نقش رسانه نمی‌توان چشم‌پوشی کرد و امروزه ابزارهای رسانه‌ای و فضای نشر وسیع و سریع و سهل الوصول شده است و در نظام اسلامی به رسانه نگاه ویژه و ایده‌آل می‌شود  که در این نگاه رسانه نقش ویژه می‌تواند ایفا کند و در جهاد‌تببین مورد تأکید مقام معظم رهبری رسانه مهم است.

مسئول بسیج رسانه گلستان در این جلسه گفت: در بسیج رسانه جایگاه مهمی براساس نگاه مقام معظم رهبری در افق انقلاب اسلامی وجود دارد و بسیج رسانه باید برای کسب نتیجه بر محورهای علم، عمل، توجه به حب و بغض فی‌الله و با محوریت خدای متعال، حقیقت محوری، مصلحت اندیشی و ... متمرکز شود.

تجری گفت: این سازمان با استفاده از ظرفیت‌ها بی‌شمار رسانه‌های داخلی به‌ویژه نخبگان و اندیشمندان این عرصه به دنبال  عملیاتی شدن نهضت‌ «جهاد تبیین» است.

در این نشست در خصوص تشکیل هیئت اندیشه‌ورز رسانه در راستای تنویر افکار عمومی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه مدیریت فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha