بسیجیان با روحیه تواضع و فروتنی در مسیر تکلیف عمل می‌کنند
کد خبر: 4068833
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

بسیجیان با روحیه تواضع و فروتنی در مسیر تکلیف عمل می‌کنند

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بسیجیان با روحیه تواضع و فروتنی که دارند در مسیر عمل به تکلیف عمل می‌کنند و اخلاص و تقوا در عمل آن شاخصه‌هایی است که بسیج را از سایر تشکلات متفاوت کرده است.

محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه رازی با اشاره به تعریف بسیج، اظهار کرد: بسیج تشکلی مردمی است که کار بر زمین مانده انقلاب را به دوش می‌کشد و انجام می‌دهد.

وی افزود: بسیجیان با روحیه تواضع و فروتنی که دارند در مسیر عمل به تکلیف عمل می‌کنند.

احمدی بیان کرد: وقتی کسی می‌گوید من بسیجی هستم باید تمام دغدغه او کمک به انقلاب و پیشبرد اهداف آن باشد و براین اساس انتظار از بسیج دانشجویی در حفظ و دفاع از انقلاب بیشتر از سایر اقشار و تشکل‌ها است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: اخلاص و تقوا در عمل آن شاخصه‌هایی است که بسیج را از سایر تشکلات متفاوت کرده است.

محمد حسین‌پور، مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه رازی نیز در این مراسم بسیج دانشجویی را تشکل انقلابی دانست که به فرمان رهبر کبیر انقلاب برای دفاع از اسلام و انقلاب تشکیل شده و گفت: از مهم‌ترین اهداف بسیج دانشجویی کمک به اسلامی‌تر شدن دانشگاه‌ها، تبیین و ترویج فرامین و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، تحکیم و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه است.

وی افزود: حضور در صحنه و مقابله با تهاجم نرم دشمن با تکیه بر هوشمندی، تلاش و توکل به خداوند از دیگر اهداف بسیج دانشجویی است.

حسین‌پور تصریح کرد: کار تیمی، مهارت‌ورزی، دانش‌افزایی و اخلاق‌محوری برای پیشبرد اهداف متعالی بسیج دانشجویی مورد تأکید است.

انتهای پیام
captcha