برگزاری کارگاه توانمندسازی جامعه ستایشگران اهل بیت(ع) در شاهرود
کد خبر: 4068976
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

برگزاری کارگاه توانمندسازی جامعه ستایشگران اهل بیت(ع) در شاهرود

کارگاه توانمندسازی جامعه ستایشگران اهل بیت(ع) استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شاهرود برگزار شد.

برگزاری کارگاه توانمندسازی جامعه ستایشگران اهل بیت (ع) در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 14 تیر در کارگاه توانمندسازی جامعه ستایشگران اهل بیت(ع) استان با بیان اینکه امروز در بی‌سابقه‌ترین حالت تهاجم دشمنان هستیم گفت: همچنین در قوی‌ترین حالت تاریخی خود در دوران تشیع قرار داریم.

وی ادامه داد: تشیع در نظام بین‌الملل و منطقه قدرتمند است و به همین دلیل علیه آن حملات زیادی شکل گرفته که در این راستا امروز مدل حکومت ما از ساختار گرایی به مردم و مسجد و محله‌محوری تغییر کرده است.

عبدالهی با بیان اینکه اقشاری که بیشتر روی مردم تأثیرگذار هستند، جایگاه مهم و بار مسئولیت بیشتری بر دوش دارند افزود: جامعه ستایشگری از این قشر محسوب می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه جامعه ستایشگران در زمینه جهت دهی افکار عمومی، احساسات، گرایشات مردم می‌تواند مؤثر باشد، متذکر شد: ستایشگران یک عنصر فرهنگی مهم تلقی می‌شوند و باید آرایش متناسب شرایط امروز را نیز به خوبی صورت دهند.

عبدالهی با اشاره به اینکه احیای امر آل‌الله و اهل بیت(ع) رسالت بزرگ ستایشگران و شبکه تبلیغی است یادآور شد: هر میزان اهل بیت(ع) بزرگ هستند و امرشان عظیم است، مسئولیت شبکه تبلیغی نیز خطیرتر خواهد بود.

به گفته وی؛ هم در درون و هم در بخش‌های توانمندی‌ها، نگرش‌های انگیزشی و حتی ظاهری باید در صحنه حرکت تشیع نقش‌آفرین باشیم تا شرایط برای ظهور امام عصر(عج) میسر شود.

 

انتهای پیام
captcha