آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد گلستان برای جمع‌آوری نذورات قربانی
کد خبر: 4069284
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد گلستان برای جمع‌آوری نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد گلستان از آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی در استان خبر داد.

عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، عیسی بابایی،مدیر کل کمیته امداد گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های عید قربان و همایش زکات که امروز ۱۶ تیرماه در سالن جلسات این اداره برگزار شد، از آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی در گلستان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: نیکوکاران گلستانی در روز عید سعید قربان، می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده، گوشت و پوست دام را به پایگاه‌ها، ادارات و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان تحویل دهند.

بابایی با بیان‌اینکه در ۸ شهرستان، برای ذبح دام‌های نذری، قربانگاه دایر می‌شود، افزود: نیروهای پایگاه‌های مستقر در میادین شهر‌ها، آماده جمع‌آوری نذورات مردم به مناسبت عید سعید قربان و توزیع بین نیازمندان هستند.

مدیر کل امداد گلستان گفت: نذورات جمع‌آوری شده با همکاری مردم نوع دوست و خیران با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید، بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بابایی با بیان‌اینکه تمامی مراحل ذبح تا توزیع گوشت با رعایت شيوه نامه‌های بهداشتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید، افزود: سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان از طریق این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل امداد گلستان به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم در طرح نذر قربانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر استفاده از نرم افزار‌های مجازی نظیر سنا و پیش بینی کدآسان پرداخت #۱*۰۱۷*۸۸۷۷*، امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد (بخش کمک‌های نقدی-نذورات قربانی) به آدرس emdad.ir وهمچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha