رویداد سراسری حاج قاسم دوره تربیت فرمانده دختران است
کد خبر: 4070485
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

رویداد سراسری حاج قاسم دوره تربیت فرمانده دختران است

رئیس سازمان مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویداد سراسری حاج قاسم دوره تربیت فرمانده دختران است و باید از این فرصت برای پرورش دخترانی مدیر بهره برد.

رئیس سازمان مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی، شامگاه روز گذشته ۲۱ تیر، در مراسم افتتاحیه رویداد سراسری دختران حاج قاسم در زنجان، اظهار کرد: شما و این جمع منتخب خیلی با ارزش هستید ولی ارزش‌های خود را نمی‌شناسید. یعنی شما استعدادهای بی‌نهایتی در وجودتان است که آنها را مفت از دست می‌دهید. هدف‌هایی را در زندگی ما درست می‌کنند و ما آن هدف‌ها را نمی‌شناسیم و بدون هدف زندگی می‌کنیم.

وی افزود: شخصی که در زندگی هدفمند زندگی نکند در تلاش‌های خود به جایی نخواهد رسید. فعال فرهنگی در دختران کسی برای آینده برنامه‌ریزی کند یعنی در آینده علم زیادی دارم، فاضل هستم، دوستان زیادی دارم، مدیر هستم.

این مسئول ادامه داد: برای هر تخصصی باید آن تخصص را یاد بگیرد. برای فعال فرهنگی بودن باید مخلص جهادی دلسوز پرکار بود. اینها در زندگی موفق هستند. چون بر اساس هدف‌گذاری زندگی می‌کنند. باید از این شاخه به آن شاخه پریدن پرهیز کنیم و در یک موضوع متخصص آن شویم. مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که اگر می‌خواهید جامعه اسلامی ساخته شود و تمدنی اسلامی ساخته شود با خانم‌ها شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه تصریح کرد: بدون زنان و دختران جامعه اسلامی ساخته نمی‌شود. وظیفه دختران در این برهه از جامعه بسیار سخت و پیچیده است. باید به سمت اهل بیت (ع) و قرآن پیش رویم.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند زنان سه وظیفه دارند: معنویت، کار در خانه و کار در اجتماع. جامعه اسلامی را زن می‌سازد و باید معنویت و زیرساخت این جامعه قوی باشد. نماز شب را باید جدی بگیریم و راه سعادت و نزدیکی با خدا نماز شب است. رویداد سراسری حاج قاسم دوره تربیت فرمانده دختران است.

تقدیری گفت: در کار فرهنگی نباید منتظر بودجه باشیم. شهدا و اهل بیت و پیامبران برای انجام کار در راه خدا منتظر بودجه نبودند. اراده کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ فرهنگی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha