ساماندهی بیش از ۴۰۰ مزار شهید در شهرستان خدابنده
کد خبر: 4070756
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

ساماندهی بیش از ۴۰۰ مزار شهید در شهرستان خدابنده

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، از ساماندهی بیش از ۴۰۰ مزار این شهرستان در سال‌جاری با اهتمام بنیاد شهید و مشارکت بخشداران و دهیاران خبر داد.

ساماندهی مزار شهدا

بهنام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اهتمام بنیاد شهید برای اتمام گلزارهای شهدای خدابنده در سال‌جاری، از ساماندهی بیش از ۴۰۰ مزار این شهرستان با مشارکت بخشداران و دهیاران در این منطقه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های بنیاد شهید استان، مشارکت بخشداران و تفاهم‌نامه‌های موجود اتمام گلزارها در این شهرستان در آینده نزدیک محقق می‌شود، ادامه داد: تجربه موفق این امر در سال ۸۷ و ۸۸ بود که این شهرستان موفق شد ساماندهی ۱۳۰ مزار را با مشارکت دهیاران به اتمام برساند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده تصریح کرد: بودجه تخصیص یافته در سال‌جاری برای ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان خدابنده دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که با مشارکت‌های تعهد شده و با این اعتبار ۱۵ مزار باقی مانده این شهرستان نیز ساماندهی می‌شود.

این‌ مسئول با تاکید بر اینکه همه ما هر چه داریم از شهدا است، خاطرنشان کرد: کشورمان عزت و اقتدارش را در برهه فعلی مدیون خون شهدایی است که از عزیرترین چیز یعنی جان‌شان برای وطن گذشتند.

انتهای پیام
captcha