نگاهی به فعالیت‌های غدیریه کانون‌های خدمت رضوی منطقه 4 تهران + صوت
کد خبر: 4071798
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

نگاهی به فعالیت‌های غدیریه کانون‌های خدمت رضوی منطقه 4 تهران + صوت

کانون‌های خدمت رضوی منطقه 4 شهر تهران به ویژه کانون قرآن با حضور متمرکز در مسجد شهید بهشتی فلکه دوم تهرانپارس به ارائه خدمت به شهروندان با برگزاری برنامه‌های قرآنی و کارگاه‌های غدیرشناسی و مسابقات قرآن پرداختند.

فعالیت‌های غدیریه کانون‌های خدمت رضوی منطقه 4 تهرانبه گزارش ایکنا، کانون‌های خدمت رضوی منطقه 4 شهر تهران به مانند دیگر مناسبت‌های مختلف، روز گذشته، 27 تیرماه به صورت متمرکز در مسجد شهید بهشتی فلکه دوم تهرانپارس و همچنین طی ایام دهه ولایت و امامت در تدارک و برپا کردن میزهای ارائه خدمت به مخاطبان بودند.

بنابر گفته مرتضی امینی، معاون کانون خدمت رضوی منطقه 4 تهران «طی این ایام 26 کانون با همکاری 19 کانون تخصصی برنامه‌های متعدد و متنوع و جشنواره‌ها و کارگاه‌هایی با عناوین غدیرشناسی، غدیر؛ فرصتی برای شناخت امیرالمؤمنین(ع)، تشریح فرازهایی از خطبه غدیریه، حفظ خطبه غدیریه، مهندسی تبلیغ غدیر و ... را در بیست محله در سطح منطقه 4 برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی و برگزار کردند».

بر این اساس در کنار برگزاری ایستگاه‌های چایخانه حضرتی و اهدای تبرکی، میزهای خدمت رضوی چون ارائه خدمت مشاوره در حوزه سلامت، حقوقی، بهداشتی و پزشکی، مشاوره علمی در زمینه دانشگاهی و تحصیلی، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیز انجام گرفت.

کد

فعالیت شاخص کانون قرآن در شامگاه گذشته شامل برگزاری ایستگاه پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات قرآنی، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، استعدادیابی و آموزش مقدماتی روش‌های حفظ، بیان تفسیر و ترجمه آیات و برگزاری مسابقه غدیریه، ایستگاه نقاشی و اهدای هدایا به خردسالان و برگزیدگان مسابقه بود.

انتهای پیام
captcha